søndag 8. januar 2012

Frimerker–Stamps

Denne julen gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på lenge… Jeg er ikke noen ivrig frimerkesamler egentlig, men tar vare på frimerkene som finner veien til huse vårtt, og det er ikke få, og de kommer fra fjern og nær… Før brukte jeg ei stund hver jul til å ta meg av årets frimerker, men det er lenge siden nå så det hadde hopet seg opp, så da ble det ei økt med frimerker.

Vannet ble grumsete etter hvert selv om det ble skiftet mange ganger

IMG_9350_thumb

Her er noen til tørk på tørkepapir

IMG_9347_thumb

Og sånn så de ut etter å ha ligget noen dager i press og til tørk i noen av husets minst leste bøker

IMG_9337_thumb

Selv om det er veldig mange forskjellige er det også mange like. Jeg vet at jeg har sett en quilt med frimerker en gang, men husker ikke helt hvordan den var lagd. Det der må jeg tenke litt på. Kanskje det blir en frimerkequilt snart…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar