onsdag 24. november 2010

Crazy Block Round Robin

I 2006 var jeg med på en “Crazy Block Round Robin”, dvs blokkene er fra den gangen, men teppet ble ikke ferdig før nå i høst.

IMG_5934 Blokkene ble lagd slik at jeg lagde bakgrunnen på en blokk og sendte den videre til nestemann på lista som dekorerte denne blokken og lagde bakgrunnen for en ny blokk. Alt ble sendt videre til nestemann som dekorerte blokken og lagde bakgrunnen for en ny, sendte dette videre og sånn fortsatte det til alt kom tilbake til meg som da skulle dekorere den siste blokken og sette alt sammen. Noen få stoffer ble med på runden så det skulle være noe som gikk igjen i flere blokker. Disse blokkene er lagd av deltagere i Norge, Sverige, Danmark, Nederland, Østerrike og USA. Kreativiteten har vært stor. Here er det brukt bl.a. aluminiumsfolie og bånd fra gullsmeden…

 

Pieced by Ati, embellished by Marianne IMG_5935

Pieced by Gunta, embellished by Ati IMG_5942

Pieced by Wilma, embellished by Inger Marie

IMG_5936

Pieced by Jaki, embellished by Brigitte

IMG_5937

Pieced by Brigitte, embellished by Wilma IMG_5938

Pieced by Marianne, embellished by Kjersti IMG_5939

Pieced by Inger Marie, embellished by Gunilla IMG_5940

Pieced by Kjersti, embellished JakiIMG_5941

3 kommentarer:

  1. Hej Kjersti
    Mine blokke fra samme swap ligger stadig, men nu får jeg helt lyst til at tage fat i dem,når jeg ser dit fine resultat.
    Mange hilsener
    Ingrid
    Samsø

    SvarSlett
  2. Takk for det! Så fint at du ble inspirert. Da er det bare å starte. Det tar jo ikke så lang tid når man først kommer i gang...

    SvarSlett
  3. Beautiful blocks, you all did a great job!!
    Hugs
    Brigitte

    SvarSlett