lørdag 8. mars 2014

Another Little Quilt Swap 8

Jeg har vært med på ALQS denne gangen også. Vi bytter små quilter og får til og med være med å bestemme hvilken quilt vi får tilbakeI i bytte med den vi sender

Jeg hadde lyst å lage en quilt hvor jeg brukte den samme teknikken som i Mosaic Circles i forrige blogginnlegg. Da kom jeg til å tenke på dette bildet jeg tok for noen år siden på quiltetur til Kanada. Engelen var innfelt i et fortau…

I have just participated in ALQS. I wanted to make a quilt using the same technique as I used in my quilt Mosaic Circles that I just wrote about. I remembered this photo from a pavement in Canada and used it as a pattern.

engel

Her er resultatet

Here is the result

IMG_9002

IMG_8998

IMG_8999

Og siden jeg likte både teknikken og mosaikkbildet sydde jeg like godt to så jeg kan beholde et selv. Det ene har funnet veien til en ny eier i England.

Since I like both the technique and the mosaic angel I made two quilts so I could keep one for myself. The other one has found a new home in England

IMG_8966

Og her er quilten jeg fikk tilbake. En flott liten quilt laget av Andrea Harris på Tasmania.

And here is the quilt I got back. This lovely, little quilt is made by Andrea Harris in Tasmania

.IMG_9060

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar